Facebook  Youtube  Vimeo  Chorzów na Twitter Poczta  Wi-Fi   Galerie foto  Chorzowski Informator Kulturalny   Wniosek o patronat 

Od 1 stycznia nowe przepisy regulujące kwestię meldunku
2013-01-01

Od 1 stycznia 2013 r. sprawy związane z meldunkiem będzie można załatwić podczas jednej wizyty w urzędzie. Przy meldowaniu podawać się będzie mniejszą liczbę informacji. Od Nowego Roku nie trzeba będzie najpierw wymeldować się w jednym urzędzie, aby w drugim urzędzie móc się zameldować. Wszystkie te czynności będzie można wykonać w jednym urzędzie, z chwilą zameldowania się w nowym miejscu. Od początku stycznia przyszłego roku przy meldowaniu się zniknie również obowiązek podawania danych o wykształceniu, służbie wojskowej oraz przedkładania książeczki wojskowej. Zniesione zostaną również kary za niedopełnienie obowiązku meldunkowego. Ustanowiony pełnomocnik będzie mógł m.in. zarówno zameldować, jak i wymeldować z miejsca stałego pobytu oraz z miejsca pobytu czasowego, trwającego ponad 3 miesiące. Dodatkowo właściciele, dozorcy i administratorzy nieruchomości oraz zakłady pracy nie będą mieli obowiązku weryfikowania wypełniania meldunku przez mieszkańców lub pracowników. Wydłużony zostanie z 4 do 30 dni termin na zgłoszenie meldunku. Obowiązek meldunkowy zostanie ostatecznie zniesiony od 1 stycznia 2016 roku.

Najpopularniejsze

bannaer 500 echorzow3
wku banner bip banner
banner strategia program strona
karta banner podatki
zamowienia TCh2
nieruchomości2 nog chorzow
monitoring banner

Warto zajrzeć

SMS banner2
budzet
telewizja dziecięca ramka
PROMOCJA B
polcyf
ngo